Konsolosluk resmi sitesi değildir.  Fransa Konsolosluğu Resmi Web Sitesi: ambafrance-tr.org’dir. İçeriklerin doğruluğu garanti edilmemektedir. İçerikler bilgilendirme amaçlıdır.

Menu
Consultation Pour la République Française
Consultation Pour la République Française
Consultation Pour la République Française
Previous
Next

FRANSA VİZESİ

 

FRANSA TURİSTİK VİZE İŞLEMLERİ

 

NEDİR?

Fransa turistik vizesi, Fransa’yı turistik hedefli seyahat etmek isteyen, Fransa kültürünü tanımak isteyenlerin müracaatta bulunması gereken vize tipidir. Bir seyahat acentesinin düzenlediği tur aracılığı ile ya da bireyin kendi tatil planını organize etmesiyle talep edilen Fransa Turistik Vizesi, “kısa süreli” Schengen vize kategorisindedir.

FRANSA VİZESİ KAÇ GÜNLÜK ALINABİLİR?

 

Fransa turistik vizesi şahıslara başvurduğu vakit vaktince verilir fakat en çok 6 aylık olarak şahıslara verilmektedir. 6 aylık dilimde şahıslar en çok 90 günlük konaklama sağlayabilirler.

 

FRANSA VİZESİ İÇİN NEREYE BAŞVURULUR?

Fransa turistik vizesi amacıyla şahıslar Fransa Konsolosluğu’na müracaat yapılabilir ve lüzumlu evrakları randevu vaktinde yetkilerle teslim edebilirler.

Fransa Vizesi için Belgeler 2020
Fransa Vizesi için Belgeler 2020

FRANSA VİZESİ GEREKLİ EVRAKLAR NELERDİR?

 

  • Pasaport
  • Fotoğraf
  • Nüfus Cüzdanı
  • Fransa Vize Başvuru Formu
  • Finansal Durumu Beyan Eden Belgeler
  • Fransa Vize Talep Dilekçesi

 

FRANSA VİZESİ İÇİN BİOMETRİK VERİ GEREKLİ MİDİR?

Biyometrik veri şahısların schengen ülkelerine girişlerinde lüzumlu olan bulgulardır. Bu bulgular beş senede bir yenilenmelidir. Beş sene ortamında biyometrik verilerinizi sisteme verdiyseniz bu durumda Fransa turistik vizesi amacıyla biyometrik veri sunmanıza lüzum olmayacaktır.

FRANSA VİZESİ İÇİN NE ZAMAN BAŞVURMAK GEREKMEKTEDİR?

Seyahat tarihine en geç 2 hafta vakit kala Fransa turistik vizesi amacıyla müracaat yapılmalıdır. En çok ise bir ay kala şahısların Fransa turistik vizesi amacıyla müracaat yapması tavsiye edilmektedir.

 

FRANSA VİZESİ NE KADAR SÜREDE ÇIKAR?

Fransa turistik vizesi şahısların müracaat yaptığı tarihten itibaren 10 gün ortamında sonuçlanmaktadır. Bu vakit birtakım sebeplere bağlı olarak uzayabilir.

 

FRANSA TİCARİ VİZE İŞLEMLERİ

 

NEDİR?

Fransa Konsolosluğu ve Büyükelçiliği, Fransa’ya ticari faaliyette bulunma hedefiyle seyahat etmeyi planlayan işverenleri ve çalışanları Fransa ticari vize prosedürüne tabi tutmaktadır. Ticari vize talebinde bireyin seyahatinin şirketi doğrulusunda konfirme edilmiş bir iş organizasyonuna (kongre, fuar, eğitim, proje, seminer vb.) dâhil olmak ya da katkı sağlamak amacıyla Fransa’ya seyahat planlayanların başvurması gereken vize tipidir.

 

FRANSA TİCARİ VİZE KAÇ GÜNLÜK ALINABİLİR?

 

Fransa ticari vizesi şahıslara en çok 6 aylık olarak verilmektedir. Şahıslar bunun dışında isterse 10 günlük ya da isterlerse 15 günlük müracaatta bulunabilirler. Fransa Konsolosluğu lüzumlu koşulları gerçekleştiren şahıslara 6 aya kadar ticari vizesi vermektedir.

 

FRANSA TİCARİ VİZE İÇİN NEREYE BAŞVURULUR?

 

Fransa ticari vizesi alabilmek üzere şahıslar lüzumlu evraklarını hazırladığı taktirde Fransa Konsolosluğu’na müracaatta bulunabilirler. Fransa Konsolosluğu dışında şahıslara Fransa ticari vizesi verecek diğer yetki sahibi kurum bulunmamaktadır.

 

FRANSA TİCARİ VİZE DAVETİYE NASIL OLMALIDIR?

 

Fransa ticari vizesi amacıyla lüzumlu evraklar ortamında Fransa’da katılacak fuardan bir çağrı ya da ticari iş yapılacak olan firmadan istikbal bir çağrı bulunması gerekmektedir. Bu çağrıda şirket ve firma verileri bütün detayları ile yer almalıdır. Aksi durumda şahısların Fransa ticari vizesi alması zorlaşacaktır.

 

FRANSA TİCARİ VİZE GEREKLİ EVRAKLAR NELERDİR?

 

  • Pasaport
  • Biyometrik fotoğraf
  • Fransa vize müracaat formu
  • Tam Tekmil Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği
  • Fransa Ticari Vize Talep Dilekçesi
  • Fransa Ticari Vize Davetiyesi
  • Finansal Durumunu Beyan Eden Belgeler
  • İş ve Mesleki Duruma Ait Belgeleri

 

FRANSA TİCARİ VİZE NE ZAMAN BAŞVURMAK GEREKİR?

 

Fransa ticari vizesine başvurmak üzere seyahat tarihinden en çok iki hafta evvelce Fransa Konsolosluğu’ndan randevu alabilmek gerekmektedir. Şahıslar seyahatlerinde bir aksama yaşam sürdürmek istemiyorlar ise seyahat tarihinden en az 1 ay evvelce ya da seyahat tarihine 2 hafta kala müracaatlarını yapmalıdır.

 

FRANSA TİCARİ VİZE RANDEVU NASIL ALINIR?

Randevu alabilmek üzere Fransa Konsolosluğu doğrulusunda yetkilendirilen vize merkezleri ile irtibata geçilebilendir.

 

FRANSA AİLE VE ARKADAŞ ZİYARETİ VİZE İŞLEMLERİ

 

FRANSA AİLE VE ARKADAŞ ZİYARETİ VİZE NEDİR?

 

Fransa’ya seyahat edecek Umuma mahsus Pasaport hamili Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının, seyahat amacına göre vize tarzı belirlenmektedir.  Fransa’da tespit edilen ailesini, arkadaşını ya da akrabasını ziyaret etmek isteyen bireylerin başvurması gereken vize tarzı;  Fransa Aile Ziyaret Vizesi kategorisidir.

 

FRANSA AİLE VE ARKADAŞ ZİYARETİ VİZE KAÇ GÜNLÜK ALINABİLİR?

 

Fransa aile ve dost ziyareti vizesi şahıslara istediği gün kadar verilmektedir. Bu vakit iki hafta ya bir ay olabilir fakat en çok 6 aylık vakit amacıyla Fransa aile ve dost ziyareti verilmektedir. Şahısların kaç günlük vize alacakları birtakım hallerde Fransa konsolosluk yetki sahiplilerinin de inisiyatifinde olan bir durumdur. Konsolosluk yetki sahibiler en çok 180 günlük olmak üzere lüzum gördüğü kadar vize vakti verecektir.

 

FRANSA AİLE VE ARKADAŞ ZİYARETİ VİZENEREYE BAŞVURULUR?

 

Fransa Konsolosluğu’na müracaat gerçekleştirme aile ve dost ziyareti vizesi amacıyla esastır. Onaylama prosedürlerini her vakit Fransa konsolosluğu gerçekleştirmektedir.

 

FRANSA AİLE VE ARKADAŞ ZİYARETİ VİZE GEREKLİ EVRAKLAR NELERDİR?

 

  • Fransa aile ziyareti amacıyla lüzumlu evraklar şu şekildedir;

 

  • Pasaport

 

  • Fotoğraf

 

  • Nüfus Cüzdanı

 

  • Fransa Vize Başvuru Formu

 

  • Fransa Vize Talep Dilekçesi

 

  • Fransa Aile ve Akraba Ziyareti Vize Davetiyesi

 

  • Mesleki/İş Durumunu Beyan Eden Belgeler

 

  • Şirkete ait sunulması gereken resmi evraklar

 

  • Seyahat Planını Destekleyen Belgeler

 

  • Seyahat Sıhhat Sigortası

 

FRANSA AİLE VE ARKADAŞ ZİYARETİ VİZE DAVETİYE NASIL OLMALIDIR?

 

Davetiye Fransa’da ikamet eden aile ve dost doğrulusunda yazılmalıdır ve iş, adres, kimlik verileri bütün detayları ile çağrı yazısında bulunmalıdır. Davetiye yazısı temelinde şahısların Fransa seyahati esnasında nerede konaklayacağına dair verileri edinmek üzere dilenen belgelerdir. Aynı vakitte kimin ziyaretine gittiği de bu konuda önemlidir.

 

FRANSA AİLE VE ARKADAŞ ZİYARETİ VİZE NE ZAMAN BAŞVURMAK GEREKİR?

 

Fransa aile ve dost ziyareti vizesi amacıyla şahıslar müracaatlarını seyahat tarihinden en az bir ay evvelce yapmalıdır. Olası bir vize reddi oluşması halinde şahısların itiraz etmek amacıyla ya da yeniden müracaat edebilmesi amacıyla vakti olacaktır.

 

FRANSA AİLE VE ARKADAŞ ZİYARETİ VİZE RANDEVU NASIL ALINIR?

 

Randevu alabilmek üzere vize merkezleri şahıslara bilgi ve rehberlik hizmeti vermektedir.

 

FRANSA TRANSİT VİZE İŞLEMLERİ

 

FRANSA TRANSİT VİZE NEDİR?

 

Aktarmalı uçuşlar genellikle daha uygun fiyatlı olduğu için tercih edilmektedir. Aktarmalı uçuş gerçekleştirecek şahıs, Fransa Konsolosluğu’nun asıl olan seyahat amacını oluşturan ülke için transit vize isteyip istemediği kontrol etmelidir.

 

FRANSA TRANSİT VİZE KAÇ GÜNLÜK ALINABİLİR?

 

Transit vizesi bir geçiş vizesidir bu yüzden şahıslara günlük olarak verilmemekte olup yalnızca geçişlerde serbestlik sağlamaktadır. Şahıslar ülkede seyahat edecekler ise bu durumda diğer vize türlerinden birine müracaat yapması gerekir.

 

FRANSA TRANSİT VİZE NEREYE BAŞVURULUR?

 

Fransa Konsolosluğu şahısların bütün vize prosedürlerini alan merciidir. Şahıslar bütün evraklarını doğru şekilde hazırlayarak Fransa Konsolosluğu’na müracaatta bulunduğu takdirde vize sahibi olabilecektir.

 

FRANSA TRANSİT VİZE GEREKLİ EVRAKLAR NELERDİR?

 

 

  • Fransa Schengen Vize müracaat formu (Eksiksiz bir şekilde doldurularak imzalanmalıdır)

 

  • 2 adet biometrik fotoğraf (35×45 mm ebadında, arka fonu beyaz, son 3 ay içeresinde çekilmiş, baş düz ve yüz objektife bakmalı, yüzün ebattı çenenin altından alına kadar.

 

  • Pasaport (10 seneden eski olmamalı, 2 adet boş vize sayfası bulunmalı ve plan edilen dönüş tarihinden itibaren 6 aydan çoktan geçerlilik vakitı olmalı. Varsa geçerliliği sona ermiş eski pasaportlar da ibraz edilmelidir.)

 

  • Uçak rezervasyonu (Seyahat edecek bireyin adına düzenlenmiş olup, müracaat evraklarında tespit edilen verileri desteklemelidir)

 

  • Pasaportunuzun prosedür görmüş sayfalarının fotokopisi

 

  • Varsa reşit olmayan çocuklar amacıyla anne, baba ve noter onaylı muvafakatname

 

  • Belirli bir geliri bulunmayanlar (öğrenci, ev hanımı) amacıyla sponsor olacak bireyin ıslak imzalı ve masraflarının kendisi doğrulusunda karşılanacağına dair beyan tespit edilen dilekçe

 

  • Reşit olmayan çocuklar amacıyla muvakatname aslı ve fotokopisi, çocuklar amacıyla ayrı ayrı doldurulmuş vize müracaat formu

 

  • Seyahat sıhhat sigortası (Tüm seyahat vaktini, ülkeye geri dönüş, acil tıbbi bakım ya da acil hastane bakımı masraflarını kapsamalı, 30.000 € teminat tutarında, Schengen bölgesinde geçerlidir ibaresi bulunmalıdır.)

 

FRANSA TRANSİT VİZENE ZAMAN BAŞVURMAK GEREKİR?

 

Fransa transit vizesi amacıyla şahıslar seyahat tarihinden en çok 2 hafta evvelce müracaatlarını yapılabilirler.

 

FRANSA TRANSİT VİZE RANDEVU NASIL ALINIR?

 

Randevu alırken şahısların yetki sahibi vize merkezleri ile irtibata geçmesinde yarar vardır. Vize merkezleri rehberlik hizmetlerini de sunmaktadır.

 

FRANSA VATANDAŞLIK İŞLEMLERİ

 

FRANSA VATANDAŞLIK VİZESİ NEDİR?

 

Güçlü ekonomisiyle ve hayat standartlarıyla ilerlemiş ülkeler listesinde yer alan ve Schengen bölgesi ülkelerinden biri olan Fransa, en çok göç alan ülkelerden biridir. Fransa’da çok sayıda Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı vardır. Fransa’da master öğrenimini tamamlayan şahıslar Fransa sürekli seans izni amacıyla müracaat yapabilirler.

 

FRANSA VATANDAŞLIK VİZESİ KAÇ GÜNLÜK ALINABİLİR?

 

Vatandaşlık alırken lüzumlu evraklar hazırlandığı takdirde şahıslara 1 sene vakit ile ilk vatandaşlıkları verilir. Daha sonra bu vakit uzatılabilir.

 

FRANSA VATANDAŞLIK VİZESİ NEREYE BAŞVURULUR?

 

Fransa Konsolosluğu vatandaşlık prosedürleri amacıyla müracaat yapılacak yerdir.

 

 

FRANSA VATANDAŞLIK VİZESİ GEREKLİ EVRAKLAR NELERDİR?

 

  • 2 adet müracaat formu (imzalı ve güncel tarihli)

 

  • Fransa vatandaşlık müracaatında tespit edilen şahıs ve eşinin kimlik fotokopileri

 

  • Tam adınızın yazdığı adres beyanı

 

  • Doğum belgesi (Fransızca tercümesi ile birlikte)

 

  • Son 3 ayda alınmış evlilik belgesi

 

  • Eşlerin her birinin idari birim ya da konsoloslukta imzaladığı yeminli ifade

 

  • Çocukların doğum belgeleri, mortage sözleşmesi, ortak vergi bildirimi, tapu belgeleri ya da ortak banka hesabı gibi evlilik halini kanıt eden belgeler,

 

  • Evlilik vaktince eşin Fransa vatandaşı bulunduğunu kanıtlayan belgeler

 

  • Başvuru sahibinin yetkilerin tespit ettiği civarda yeterli Fransızca bilgisine sahip olması ya da Fransızca diploma ya da Fransızca dil sertifikası

 

  • Adli sicil kaydının temiz olması (Bu belge aynı vakitte da Türkiye’deki adli birimlerden de talep edilmektedir.

 

  • Çalışma ya da finansal hali belgelerle kanıt etmeniz gerekir

 

  • Başvurunuz güvence, belediye yetki sahibileri ve diğer hükümete ait idari departmanlar doğrulusunda değerlendirilir ve güvence doğrulusunda görüşmeye çağrı

 

  • Başvurunuz kabul edilip Fransa vatandaşlığına geçtiğiniz takdirde yerel kimlik kartı ve bir Fransız pasaportu size verilmektedir.

 

FRANSA VATANDAŞLIK VİZESİ NE ZAMAN BAŞVURMAK GEREKİR?

 

Vatandaşlık prosedürlerinde şahıslar lüzumlu şartları sağladığı takdirde istediği vakit müracaatların yapılabilirler. Bu uzun prosedürler bulunduğu amacıyla sonuç vermesi uzun sürer.

 

FRANSA VATANDAŞLIK VİZESİ RANDEVU NASIL ALINIR?

 

Randevu alabilmek üzere vize merkezleri ile irtibata kurabilirsiniz.

 

FRANSA ERASMUS VİZESİ

 

FRANSA ERASMUS VİZESİ NEDİR?

 

EÜB (Erasmus Üniversite Beyannamesi) sahibi yükseköğretim kurumlarının lisans, master, hekime öğrencilerinin ve akademik personelinin bağlı bulundukları üniversitelerin anlaşmalı bulunduğu vatan dışındaki üniversitede öğrenim görmek ya da ders vermek hedefiyle 3-12 ay arasında değişen vakit aralığında bulunmasıdır. Programın vizyonu Avrupa’da yükseköğretim niteliğini yükseltmektir.

 

FRANSA ERASMUS VİZESİ KAÇ GÜNLÜK ALINABİLİR?

 

Erasmus uygulaması şahıslara uygulama vakit verilmektedir. bu vakit 3 aylık ya da 6 aylık olarak değişmektedir.

 

FRANSA ERASMUS VİZESİ NEREYE BAŞVURULUR?

 

Erasmus vizesi amacıyla şahıslar Fransa Konsolosluğu’na müracaat yapmalıdır. Erasmus vizesi alabilmek üzere yetki sahibi tek merci Fransa Konsolosluğu’dur.

 

FRANSA ERASMUS VİZESİ GEREKLİ EVRAKLAR NELERDİR?

 

  • İkamet izni (seans izni) müracaat formu

 

  • Fotoğraf

 

  • Pasaport

 

  • Fransa’daki Üniversite/Yüksekokulun kabul belgesi

 

  • Acil tıbbi bakım, hastane tedavisi ve sıhhat nedenleri amacıyla hazırlanmış belge

 

  • Türkiye’deki Üniversiteden alınmış yazı

 

  • Noter tasdikli Taahhütname

 

  • Taahhütname

 

  • Sponsor Evrakları

 

  • Muvafakatname

 

  • Eğitim uygulaması sertifikası

 

  • Konaklama masraflarının karşılanacağına dair teminatlar

 

 

FRANSA ERASMUS VİZESİ NE ZAMAN BAŞVURMAK GEREKİR?

 

Erasmus vizesi amacıyla şahıslar seyahat tarihinden 3 ay evvelce müracaatların yapmalıdır.

 

FRANSA ERASMUS VİZESİ RANDEVU NASIL ALINIR?

 

Randevu alabilmek üzere şahısların vize merkezleri ile irtibata geçmesi gerekmektedir. Şahıslar vize merkezlerinden evrak hazırlanması hususu ile ilgili da rehberlik hizmeti alabilirler.

 

FRANSA ÖĞRENCİ VİZESİ

 

FRANSA ÖĞRENCİ VİZESİ NEDİR?

 

Fransız makamlarınca tanınan başlangıç formasyon veya eğitim özel veya kamu, mesleki  eğitim kurumlarında, Avrupa Birliği işbirliği programı çerçevesinde, asıl faaliyeti genel veya mesleki nitelikli bir eğitim veya formasyon olan üç aydan daha uzun eğitim almak için Fransa’ya gelen Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının eğitim için uzun süreli vize talepleri Gobal Visa Services (GVS) geçmektedir.

 

FRANSA ÖĞRENCİ VİZESİ KAÇ GÜNLÜK ALINABİLİR?

 

Öğrenci vizesi şahıslara en çok 1 senelik olarak verilmektedir. Bu vakit değişiklik gösterebilir daha sonra uzatmak üzere yeniden müracaat yapılmalıdır.

 

FRANSA ÖĞRENCİ VİZESİ NEREYE BAŞVURULUR?

 

Fransa Konsolosluğu öğrenci vizesi amacıyla müracaat yapılacak yerdir.

 

FRANSA ÖĞRENCİ VİZESİ GEREKLİ EVRAKLAR NELERDİR?

 

Size ve Fransa’da eğitim görmeyi amaçladığınız kuruma dair bütün verilerini ve söz hususu akademik uygulamanın başlangıç ve bitiş tarihlerini bildiren okulun başlıklı kâğıdına yazılmış kabul mektubu ya da resmi kayıt belgesi

 

Yeterli finansal kaynağa sahip bulunduğunuzu gösteren(kanıt eden) belgeler; banka hesapları, garantör mektubu, sponsor mektubu ya da resmi kaynaklardan alınan fonun bildirisi.

Gidiş tarihinizi gösteren uçak bileti/rezervasyonu ya da planlana seyahat tarihinin bildirildiği el yazısı ile yazılmış dilekçe

Minimum 30,000 Euro teminatlı sıhhat sigortasının

Konaklama yerinin belirtilmesi. Kampus ya da öğrenci yurdunda kalıyorsanız, üniversiteden adres verilerini doğrulayıp onaylayan resmi belge. Eğer bir aile yanı sıra ya da dostlarınızla kalıyorsanız belediye onay belgesi.

 

FRANSA ÖĞRENCİ VİZESİ NE ZAMAN BAŞVURMAK GEREKİR?

 

Öğrenci vizesi amacıyla şahıslar seyahat tarihinden en çok 3 ay evvelce müracaat prosedürlerini başlatmalıdır.

 

FRANSA ÖĞRENCİ VİZESİ RANDEVU NASIL ALINIR?

 

Vize merkezleri Fransa öğrenci vizesi amacıyla randevu alabilmek üzere müracaat edilecek noktalardır. Vize merkezleri rehberlik hizmetini sağlamaktadır.

 

FRANSA AİLE BİRLEŞİMİ VİZESİ

 

FRANSA AİLE BİRLEŞİMİ NEDİR?

 

Aile Birleşimi Fransa’da meşru olarak yerleşmiş bireylerin aile bireylerinin de meşru olarak Fransa’da ikamet edebilmesine imkan tanıyan uzun süreli vize tipidir.

 

 

FRANSA AİLE BİRLEŞİMİ KAÇ GÜNLÜK ALINABİLİR?

 

Fransa aile birleşimi vizesi her aile ferdi amacıyla ayrı müracaat yapılarak en çok 6 aylık alınabilmektedir. Daha sonra bu vakit uzatılabilir.

 

FRANSA AİLE BİRLEŞİMİ İÇİN NEREYE BAŞVURULUR?

 

Fransa Konsolosluğu müracaatları alan birimlerdir.

 

FRANSA AİLE BİRLEŞİMİ GEREKLİ EVRAKLAR NELERDİR?

 

  • İkamet izni (seans izni) müracaat formu

 

  • Fotoğraf

 

  • Pasaport

 

  • Acil tıbbi bakım, hastane tedavisi ve sıhhat nedenleri amacıyla hazırlanmış belge

 

  • Noter tasdikli Taahhütname

 

  • Sponsor Evrakları

 

  • Muvafakatname

 

  • Konaklama masraflarının karşılanacağına dair teminatlar

 

FRANSA AİLE BİRLEŞİMİNE ZAMAN BAŞVURMAK GEREKİR?

 

Seyahatten en çok 3 ay evvelce müracaat gerçekleştirme esastır.

 

FRANSA AİLE BİRLEŞİMİRANDEVU NASIL ALINIR?

 

Vize merkezleri aracılığı ile alınabilir.

 

FRANSA VİZE REDDİ

 

FRANSA VİZE RED NEDENLERİ NEDİR?

 

  • Seyahat Belgelerinden Kaynaklı Fransa Vize Reddi

 

  • Schengen Giriş Yasağından Kaynaklı Fransa Vize Reddi

 

  • Ekonomik Şartlardan Kaynaklı Fransa Vize Reddi

 

  • Schengen Vizesi Süresinden Kaynaklı Fransa Vizesi Reddi

 

  • Sıhhat Sigortası Sebebiyle Fransa Vizesinin Reddedilmesi

 

FRANSA VİZE RED İTİRAZ HAKKI

 

Vize reddi alan şahısların itiraz hakkı bulunmaktadır.

 

FRANSA VİZE RED İTİRAZ ŞEKLİ

 

Dilekçe aratarak şahıslara vize reddi haline itirazda bulunabilirler.

 

FRANSA VİZE RED ÜCRET İADESİ VAR MI?

 

Vize reddi hallerinde şahıslara ücret iadesi muhakkak yapılmamaktadır.

 

 

FRANSA VİZE ÜCRETLERİ

 

Vize ücretleri şahısların her vize müracaatı amacıyla ayrı ödenmelidir. Aynı vakitte bu harç bedeli şahısların seyahat amacına ve seyahat vaktine göre değişmektedir. Konsolosluk bu konuda net bilgi verecektir.

 

4 Responses

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fransa Konsolosluğu Resmi Web Sitesi: ambafrance-tr.org olup, bu site tamamen bilgilendirme amaçlıdır. Site içerisindeki yazılı ve görsel materyaller doğru olmayabilir. Bilgilerden doğabilecek yanlışlıklardan sahibi sorumlu tutulamaz. Güncel olmayan bilgiler rastlandığı takdirde Gaziantep Vize sitesine bildirmeniz rica olunur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle hazırlanmıştır. Bu web sitesinde yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette garanti ve taahhüt edilmemektedir.